Számos esetben a technikai feltételek nem teszik lehetővé, útfelszín alá besüllyesztett és betonozással rögzített gépjármű zsilip kialakítását. Ennek oka lehet a szükséges betonmélység, a kellő statikai tartás hiánya, vagy akár a rendelkezésre álló korlátozott hely is. A felszíni rögzítésű és különböző típusú kerékblokkolók és úttorlaszok azonban már hatékony megoldást nyújtanak erre a problémára. Ráadásul ezek a berendezések egyszerre biztosítanak energia elnyeléssel blokkolási funkciót, valamint - köszönhetően „fekvő rendőr” kialításuknak – sebességcsökkentő feladatot is ellátnak. Az úttorlasz „biztonsági szoknyája”teljesen biztonságos üzemeltetést és mozgatást tesz lehetővé. A szintén hidraulikus meghajtással rendelkező kerékblokkolók (tire-killers) 40 mm-től kezdődően akár 250 mm magasságú nyírófelületekkel biztosítják a hatékony védelemi zónák kialakítását. A beépített hidraulika rendszer és a különállóan elhelyezett vezérlő egység gyors és egyszerű működtetést biztosít. A modulrendszerű kialakításnak és az opcionális használható oldalrámpáknak köszönhetően tetszőleges blokkolási szélességű platformok is kialakíthatóak.
Mikor kritikus infrastruktúrák biztonságáról kell gondoskodni nem lehet kompromisszumot kötni. Sajnos számos esetben mégis bizonytalan szimulációkra alapozott megoldásokat kínálnak a végfelhasználók számára ezen a területen is. Azonban az, ...
Napjaink beléptetőpont kialakítása egyre inkább a gyorskapuk irányába mutat. A TiSO - köszönhetően a rendkívül dinamikus gyártmányfejlesztésének – széles megoldási palettát kínál minden igényre. A hajtás, mozgatás ...